Klik op het plaatje om de schoolgids te openen.

Schoolgids

Op deze pagina kunt u de schoolgids lezen. Iedere school heeft een schoolgids. Dit is een belangrijk document waarin u onder andere kunt lezen op welke manier een school het onderwijs inricht, op welke manier we ons Daltononderwijs vormgeven, welke resultaten behaald worden, op welke manier wij met de zorg omgaan en andere specifieke kenmerken van de school.

De schoolgids is bedoeld voor ouders van de school en ouders van toekomstige leerlingen. Omdat de school in beweging is, wordt de schoolgids jaarlijks herschreven. Elk jaar zal de vernieuwde schoolgids op de website van de school verschijnen. Op school kunt u, indien gewenst, een papieren exemplaar verkrijgen.

Heeft u vragen over de inhoud van de schoolgids; we helpen u graag!