Aanmelden nieuwe leerling

Hartelijk dank voor uw belangstelling in onze school. Wegens grote interesse hanteren wij vanaf 1 juli 2020 een aannamebeleid. Dat betekent dat wij alleen leerlingen aannemen (indien plek beschikbaar) die woonachtig zijn in Badhoevedorp of Lijnden.

Wanneer u een aanmeldformulier inlevert voor kinderen die in een later schooljaar gaan starten krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij kunnen pas definitief inschrijven wanneer uw kind 3 jaar wordt, afhankelijk van onderwijsbehoefte en beschikbare plek.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Angelique van Keulen door een mail te sturen naar: angelique.vankeulen@sopoh.nl

Update 2 november 2023

Met de drie scholen in Badhoevedorp (Plesmanschool, Oranje Nassauschool en de Rietveldschool) zijn we op dit moment bezig om te kijken hoe we het aanmelden binnen het dorp beter kunnen organiseren. We werken dan ook aan een gezamenlijk beleid. Daarom geven de drie scholen op dit moment géén aanmeldformulier aan ouders waarvan het kind jonger is dan 3 jaar. Wanneer we iets verder in het proces zijn komen we uiteraard met een update.