Open ochtend

Wilt u een keer kennis komen maken bij ons op school? Dat kan! We organiseren een aantal open ochtenden dit schooljaar waar u zich als ouder voor kunt aanmelden. Tijdens de open ochtend vertellen we u iets over de school en het onderwijs dat we bieden, laten we u de school zien en heeft u uiteraard de gelegenheid om vragen te stellen. Op die manier hopen we u een goed beeld van de Rietveldschool te kunnen laten zien.

Onze open ochtenden zijn dit jaar op:

• Vrijdag 19 januari
  • Vrijdag 22 maart
  • Vrijdag 21 juni

Iedere open ochtend zijn er twee kennismakingsmomenten, die starten om 09.00 en 11.00 uur. Het kennismaken duurt meestal een uur en een kwartier. Aanmelden kan via angelique.vankeulen@floreer.nl. Geeft u bij het aanmelden graag ook even hoe uw kind heet en wat de geboortedatum is. We houden per kennismakingsmoment rekening met (de ouders van) maximaal 8 kinderen.

Kennismaken kan op dit moment alleen nog als:

• uw kind dit schooljaar (2023-2024) in groep 1 of 2 gaat starten;
  • uw kind volgend schooljaar (2024-2025) naar groep 3 gaat;