Stage

Wij vinden het belangrijk om ook in de toekomst voldoende goede leerkrachten in het onderwijs te hebben. De Rietveldschool is een van de vijf SOPOH scholen die opleidingsschool is volgens het OPLIS traject (Opleiden in de school) via de Hogeschool van Leiden. Daarnaast bieden wij elk jaar aan studenten van de opleiding tot leraar basisonderwijs en studenten van de opleiding tot onderwijsassistent de mogelijkheid het vak te leren tijdens stages. Het verschil tussen een reguliere stage en een OPLIS traject is dat door deze nauwe samenwerking tussen opleiding en praktijk worden deze studenten nog beter voorbereid op het beroep van leerkracht. Wij investeren in onze studenten om hen zo optimaal mogelijk voor te bereiden om een baan in het onderwijs.

Ben je student en heb je interesse in een stageplek op onze school? Neem dan contact op met onze stagecoördinatoren: kim.brom@floreer.nl of eva.vanputten@floreer.nl