Stichting Floreer

De Rietveldschool is een van de 16 scholen van Stichting Floreer. Floreer biedt onderwijs en opvang op zeventien scholen voor openbaar onderwijs in de gemeente Haarlemmermeer. De scholen bieden een grote diversiteit aan onderwijsconcepten waaronder Montessori-, Jenaplan-, en Daltononderwijs, onderwijs voor hoogbegaafden, brede scholen en integrale kindcentra. Zo is er altijd een school bij u in de regio die aansluit bij uw wensen en de ontwikkeling van uw kind.

Samen leren voor de toekomst, dat is waar de scholen van Floreer voor staan. De wereld om ons heen blijft zich opnieuw uitvinden en wij bewegen hierin mee. Ons onderwijs gaat met de tijd mee omdat we uw kind voorbereiden op een goede en gelukkige toekomst. Dit doen wij met onze robuuste scholen, onze duurzame scholen en IKC’s.

Meer weten over Stichting Floreer: https://www.stichtingfloreer.nl/