Rietveld

Klachtenregeling

We hopen natuurlijk dat alles bij ons op school naar tevredenheid verloopt. Daar zullen wij altijd ons uiterste best voor doen. We vinden het belangrijk dat ouders met vragen, opmerkingen of klachten naar school komen en deze bespreken met de leerkracht van hun kind(eren). Alleen zo kunnen we weten wat u als ouder ervaart en waar we u mee kunnen helpen. Als de bespreking van een vraag of klacht met de leerkracht niet bevredigend is verlopen, kunt u zich wenden tot de schoolleiding. Als u er ook daar niet uitkomt, kunt u contact opnemen met het bestuur.